facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

niedziela, 25 lutego 2018

classic denim jacket







PL: Uwielbiam połączenie dżinsu z dżinsem. Klasyczną katanę założyłam do ciemniejszych spodni i białej bluzki. Zawsze kusi mnie, żeby do takiego zestawu dobrać bandamkę i brązowy pasek - tak też zrobiłam i tym razem. Jak Wam się podoba? 

Kurtka: no name
Top: no name
Spodnie: no name
Pasek: Reserved
Apaszka: Cotton Club
Buty: no name

ENG: I adore denim on denim sets. This time I combined classic denim jacket with darker jeans and white blouse. You could see here many times that for denim outfits I like to choose such accesories as bandama and brown belt. How do you like this set?

Jacket: no name
Top: no name
Jeans: no name
Belt: Reserved
Scarf: Cotton Club
Shoes: no name

41 komentarzy:

  1. lubię połączenia jeansu z jeansem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, świetne spodnie a kurtka bardzo klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, apaszka super się komponuje z jeansem :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, uwielbiam jeans,

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna , bardzo uniwersalna stylizacja, podobają mi się te żółte wykończenia na kurteczce :-) Szkoda , że jest już wyprzedana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeans wciąż w modzie! A mi się najbardziej podobają buty:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pięknie :) Super są te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw. Fajne buty i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko wyglądasz, ta bandanka na szyi dodaje CI uroku :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty mnie zaintrygowały tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio bardzo polubiłam jeansowe ubrania! Wyglądasz ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest swietna, uwielbiam wszystko co jest jeansowe ! <3

    Zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Super wyglądasz! Bardzo podoba mi się, że połączyłaś ze sobą dwa odcienie dżinsu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wyglądasz 😍
    Bardzo fajny zestaw😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestawienie :)

    Buziaki,
    wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Denim combos are atunning and I love your classis jacket. It's just perfect!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post, dear! You look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeansowe stylizacja zawsze fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this denim on denim combo looks so good!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz, uwielbiam takie kurtki:) buty wyjątkowo mi się podobają:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech żyje jeans- cudowna stylizacja- kazdy element przemyślany i świetnie dobrany- wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Super jak zawsze :) ale te buciki mnie zauroczyły kolejny raz, są śliczne :):***

    OdpowiedzUsuń
  24. love the jeans and u look amazing!
    first time here, what do you say about following each other! :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. I love this denim set babe!
    You look gorgeous! <3

    Lot's of love!
    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś nie mogę się przekonać do połączenia jeansu z jeansem ale Tobie ta stylizacja bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tak na Ciebie patrze to juz chce wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam połączenie jeansu z jeansem :) Szczególnie podobają mi się Twoje jeansy z lampasem - są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Great look, love the jacket and the jeans and like very much the accessories too, especially the belt and the shoes.
    Have a fantastic evening!
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja połączenia dżinsu z dżinsem nie lubię, chyba że w wersji czarne spodnie + kurtka/koszula w odcieniach niebieskiego. Za to baaardzo podoba mi się kurtka z Twojej stylizacji. Właśnie takiej prostej szukam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana moja jak zawsze wyglądasz wsaniale ! Bardzo czesto łacze jeans z jeansem , jest odlschoolowo :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Taka klasyka broni się sama, super! Buty przyciągają wzrok, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurtka jest super, ale spodnie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  35. I love how you make casual look fabulous dear. I love denim and denim combo too. That scarf is such a nice touch.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dżins w różnych kolorach pięknie się komponuje. Bardzo wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się. Jeans w połączeniu z jeansem wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I adore this laidback outfit. Your styling of the denim jacket is casual yet eye-catching with the belt and scarf. I love your jeans as they fit you so prettily! :) Happy weekend my beautiful friend :) xx

    OdpowiedzUsuń